REFA jest największą w Europie, działającą globalnie, organizacją non - profit, kształcącą w zakresie organizacji pracy.
Celem REFA jest poprawa konkurencyjności i wydajności przedsiębiorstw produkcyjnych, administracyjnych i usługowych, poprzez wzrost ich produktywności, a także poprawę warunków pracy osób tam zatrudnionych.
REFA oferuje szkolenia, doradztwo, coaching i treningi przeznaczone dla specjalistów i kadry kierowniczej, szczególnie średniego szczebla zarządzania oraz członków zarządu firm, we wszystkich obszarach produkcji, administracji i usług.
Stowarzyszenie REFA Wielkopolska wykorzystuje know - how REFA Verband für Arbeitsgestaltung, Betriebsorganisation und Unternehmensentwicklung e.V. z Darmstadt/RFN, przenosząc do Polski 80 lat doświadczeń REFA, potwierdzone certyfikatem ISO 9001:2000 na system kształcenia.
Koncentrujemy się na całym procesie twórczym przedsiębiorstwa. W wyniku naszych szkoleń i doradztwa:
- procesy zarządzania produkcją przebiegają sprawniej,
- zwiększa się wydajność pracy,
- a koszty ulegają obniżeniu