Logo firmy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Intermex Piotr KwiatkowskiPrzedsiębiorstwo Wielobranżowe ...
- lady chłodnicze - regały chłodnicze - lady sprzedawcze - reg...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Drewpol Sp. z o.o.Drewpol Sp. z o.o.
Fronty meblowe występują w rodzajach jako: fronty meblowe płycino...
Logo firmy: Zawilski Mirosław - Stolarstwo TapicerstwoZawilski Mirosław - Stolarstwo ...
- meble wypoczynkowe, - meble tapicerowane, - sofy, - narożnik...

Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy

F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna - opinie

 (2 opinie) dodaj opinię

Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna, jej produktach lub usługach. Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.

Dodaj opinię o firmie

Lista opinii

Marlena
2022-01-24 10:15:25
Kupiłam narożnik w firmie F.P.U.H. Black Cat Design Goczol Katarzyna - Żegocina. Polecam z czystym sumieniem. Zawsze odpisywali na moje maile, a nawet na sms. Bardzo dobry kontakt miałam zwłaszcza z Panią Basią z obsługi na infolinii.
Nawet jak pozmieniały mi się plany i nie mogłam odebrać narożnika w ustalonym wcześniej terminie, wszystko udało się zorganizować po mojej myśli. Bardzo profesjonalne podejście do klienta!
Data zdarzenia: styczeń 2022
Marta
2018-11-03 18:08:08
Niekompetencja, brak wyrozumiałości i empatii, a wszystko dlatego iż omyłkowo podałam zły nr telefonu do kontaktu. Kierowca, który wrzeszczy na klienta i używa sformułowań "walę ten wasz stolik" i "niech pani kupi sobie nowy telefon, nara" i się rozłącza... Kolejna osoba z obsługi, która notorycznie obwinia klienta twierdząc w każdym mail, że wina jest tylko i wyłącznie po stronie klienta, choć firma sama nie spełniła dwóch podstawowych warunków dostawy i własnego regulaminu (ale to ich zdaniem nie jest istotne).
Brak jakiejkolwiek nici porozumienia a na koniec groźba ze strony pracownik, że teraz jedyna już opcja wysyłki jest kurier, co jest kolejnym złamaniem regulaminu, gdyż pobierają 150 zł za transport własnym kierowcą z czego się szczycą podczas pierwszych rozmów telefonicznych.
Kompletny brak szkolenia z zakresu obsługi klienta i doprowadzanie wręcz klienta do stresu poprzez krzyki, wyzwiska i ciągłe obwinianie.
Data zdarzenia: 31,10,2018
Numer dokumentu: Ref: 20180803/422418/1

Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.