Gwarantujemy obsługę pojedyńczych i kompleksowych procesów biznesowych w obszarze zarządzania relacjami z klientami poprzez Frontoffice i Backoffice. Naszym zadaniem w obsłudze BPO jest ekonomiczne i efektywne działanie. Nasz Klient zajmuje się strategicznymi obszarami przedsiębiorstwa, a CSP przejmuje czynności pomocnicze.
Liberalizacja polskiego rynku energii elektrycznej wymaga kompleksowego dostosowania struktur w wielu procesach zarządzania relacjami z klientami oraz obsługi procesów z masową ilościa danych, takich jak: rozliczanie, stany licznika i proces zmiany sprzedawcy. Od 6 lat wspólnie z CST Group działając na rynku usług outsourcingowych staliśmy się wiarygodnym partnerem dla branży energetycznej przy opracowywaniu masowych ilości danych.
Pracownicy CSP to wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w projektach dla branży energetycznej, a w szczególności w pracy
na systemie billingowym SAP IS-U. Nasze mocne strony to wiedza
i doświadczenie w procesach biznesowych związanych z kompleksową obsługą klienta w branży energetycznej.