ESKADRA zadebiutowała na polskim rynku szkoleniowym dwoma dużymi kultowymi seminariami naukowymi. Były to MERLIN „Reklama w Polsce” oraz MEDIUM „Public Relations w Polsce”.
Znane i lubiane były również organizowane przez ESKADRĘ liczne szkolenia i wydarzenia w „rodzinnym” Krakowie - między innymi kolejne edycje festiwalu reklamy KREATURA.
Od 1998 roku ESKADRA rozwija również inne elementy oferty szkoleniowej - pojawiają się kolejno szkolenia w programie „Ofensywa” (specjalistyczne szkolenia otwarte w małych grupach), program „ZOOM” (szkolenia in - company), TGC („Target Group Conferences”), zajęcia motywacyjne i integracyjne („ZOOMAdventure”). Jako ostatnie, najmłodsze elementy portfolio pojawiają się „ZOOM Consulting” (usługi doradcze) oraz „InDreams” i „ReThai” (specjalistyczne wyjazdy integracyjne do Tajlandii).
Dziś trzon oferty szkoleniowej stanowią usługi in-company i szkolenia specjalistyczne. Czołowe imprezy o charakterze otwartym, znane dzięki większym audytoriom i popularności w mediach to wciąż kontynuowane „MEDIUM Public Relations w Polsce” oraz organizowane od 2000 roku konferencje i konkursy „MEDIA TREND”, związane z rynkiem mediów i reklamy ATL.
Za najwyższą jakość organizowanych szkoleń i konferencji ESKADRA była wielokrotnie premiowana wysokimi (również najwyższymi) miejscami w rankingach firm szkoleniowych, między innymi certyfikatem „Organizator Szkoleń Najwyższej Jakości” wg Data Group. Zawsze najważniejsze pozostaną jednak dla nas oceny samych Uczestników i Klientów - nieodmiennie oscylujące wokół oceny „Bardzo Dobry”.