Logo firmy: Adnet Polska Artur LewandowskiAdnet Polska Artur Lewandowski
- strony www - sklepy internetowe - reklama w internecie - poz...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: BWG Polska Sp. z o.o.BWG Polska Sp. z o.o.
Wózki dziecięce i foteliki samochodowe: * JOOLZ * QUINNY * TEU...
Logo firmy: Mimo Multimedia Dobre Strony Internetu Wieńczysława Buda-PełczyńskaMimo Multimedia Dobre Strony In...
- strony internetowe, - sklepy internetowe, - strony www z pa...

Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy

Go Ride Serwis Mateusz Jasiński - opinie

 (1 opinia) dodaj opinię

Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie Go Ride Serwis Mateusz Jasiński, jej produktach lub usługach. Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.

Dodaj opinię o firmie

Lista opinii

Aleksander
2020-02-25 18:47:29
Dla mnie sklep GoRide okazał się okropny. Zrobiłem zamówienie 34950 na kask, zapięcie i dętkę. Obiecany czas wykonania  48h. Otrzymałem te rzeczy znacznie póżniej. Dwie z nich były nie te, co zamówiłem. Zwróciłem je. Odpowiedniej dętki, jak się okazało, w ogóle nie mają. Zapięcie wymienili na gorsze. Oddałem z powrotem. Przysłali nowe, jeszcze gorsze. Zwróciłem. Nic innego nie mogli zaproponować mimo to, że cały czas trzymali na "półce" (i nadal trzymają) zapięcie, jakie pierwotnie zamówiłem. Z dalszej "współpracy" sklep zrezygnował, Pieniądze za te 2 rzeczy zwrócił a sprawę zamknął. Kask zatrzymałem, ale nie mam pewności, czy nie jest podróbką. Zadnych firmowych dokumentów nie przysłali. Tak samo jak dla zapięć i dętki. Zmarnowałem prawie cztery tygodnie oraz sporo wysiłków (ponad 40 wymian mailami) i nerwów. I co mam? Dwa potrzebne mi przedmioty mam szukać gdzie indziej. Życzę sklepu (mnie obsługiwał głównie Wiktor Stec) dużo więcej profesjonalizmu i uczciwosci oraz istotnie mniej cwaniactwa.
Data zdarzenia: 29.01.2020 - 25.02.2020
Numer dokumentu: 34950

Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.