Firma Indeks jest niezależnym ośrodkiem badań społecznych i marketingowych powstałym w 2004r. Prowadzimy szereg badań, które pomogą Państwa firmie /organizacji podejmować właściwe decyzje.
Nie ograniczamy się tylko do diagnozowania i przedstawiania wyników ale także wskazujemy jakie błędy należy wyeliminować i jak tego dokonać. Kadrę naszej firmy tworzą socjologowie rekrutujący się z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracujemy z pracownikami naukowymi Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz absolwentami socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Badania opinii społecznej dla potrzeb sektora publicznego.
Strategiczne badania rynku.
Badania postaw i zachowań konsumenckich.
Badania zadowolenia klientów.
Badania pozycji rynkowej marek i producentów.
Badania reakcji potencjalnych klientów.
Analiza zmian w grupach docelowych produktu/marki.
Badania wizerunku marki, produktu, usługi.
Analiza odbioru koncepcji reklamowych.
Testowanie produktów i opakowań, testy smakowe, testy logo, haseł reklamowych oraz nazw produktów.
Analiza źródeł wtórnych - Desk research.
Testowanie preferencji muzycznych.
Analiza skuteczności reklamy.
Tajemniczy klient - Mystery shopping, badanie jakości usług.
Monitoring otoczenia rynkowego, badania zachowań, reakcji na cenę, reakcji na promocję, reakcji na opakowanie, skuteczności reklamy.
Nieaktualne dane firmy?
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »