Logo firmy: Damaks Bogumiła PogorleckaDamaks Bogumiła Pogorlecka
- reklamy prasowe - kalendarze - katalogi - gadżety - katalog...
Logo firmy: Netinfor Sp. z o.o.Netinfor Sp. z o.o.
- ścianki reklamowe PopUp i FleX, - systemy RollUp, L-banery, ...
Logo firmy: Artcolor M.Pawluk Sp. j.Artcolor M.Pawluk Sp. j.
Oferujemy grawerowanie, znakowanie i cięcie laserem . Nanoszenie ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy

Ośrodek Badań Społecznych INDEKS Janusz Langner

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 4802  

Firma w Odi.pl

ponad 19 lat

Miejscowość

Poznań

Rok założenia

2004

Zatrudnionych

1-4

Telefon

502 ... pokaż tel.502 625 176

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Ośrodek Badań Społecznych INDEKS Janusz Langner

Firma Indeks jest niezależnym ośrodkiem badań społecznych i marketingowych powstałym w 2004r. Prowadzimy szereg badań, które pomogą Państwa firmie /organizacji podejmować właściwe decyzje.
Nie ograniczamy się tylko do diagnozowania i przedstawiania wyników ale także wskazujemy jakie błędy należy wyeliminować i jak tego dokonać. Kadrę naszej firmy tworzą socjologowie rekrutujący się z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Współpracujemy z pracownikami naukowymi Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz absolwentami socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Oferta firmy

Badania opinii społecznej dla potrzeb sektora publicznego.
Strategiczne badania rynku.
Badania postaw i zachowań konsumenckich.
Badania zadowolenia klientów.
Badania pozycji rynkowej marek i producentów.
Badania reakcji potencjalnych klientów.
Analiza zmian w grupach docelowych produktu/marki.
Badania wizerunku marki, produktu, usługi.
Analiza odbioru koncepcji reklamowych.
Testowanie produktów i opakowań, testy smakowe, testy logo, haseł reklamowych oraz nazw produktów.
Analiza źródeł wtórnych - Desk research.
Testowanie preferencji muzycznych.
Analiza skuteczności reklamy.
Tajemniczy klient - Mystery shopping, badanie jakości usług.
Monitoring otoczenia rynkowego, badania zachowań, reakcji na cenę, reakcji na promocję, reakcji na opakowanie, skuteczności reklamy.

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »