Województwo:
Miejscowość:
Ulica i nr:
Głowackiego 46a
Kod pocztowy:
76-251
Osoba kont.:
Anna Horyń - Skwarek
Tel. kom:
Zatrudnionych:
1-4
NIP:
8392530150
REGON:
220758991
Opis firmy Kancelaria Rachunkowa Anna Horyń - Skwarek
Biuro jest podmiotem uprawnionym do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych na podstawie Certyfikatu Księgowego wydanego przez Ministra Finansów RP.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dla podmiotów prowadzących usługowo księgi rachunkowe.
Kancelaria świadczy usługi księgowe oraz kompleksową obsługę kadr i płac dla podmiotów o różnym profilu działalności i formie prawnej.
Klientami kancelarii są zarówno małe i średnie firmy, jak i osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
W biurze możecie Państwo załatwić większość formalności związanych z założeniem, prowadzeniem, zawieszeniem, a także likwidacją działalności.
Zapewniamy naszym Klientom reprezentację przed urzędami oraz organami kontroli skarbowej.
Istnieje możliwość odbioru dokumentów od Klienta oraz internetowej wymiany dokumentów.
Zapraszamy do współpracy z naszym biurem wszystkich tych, którzy chcą uzyskać spokój i bezpieczeństwo w wypełnianiu swoich obowiązków księgowych.
Gwarantujemy doświadczenie, wiedzę i rzetelność konieczne do profesjonalnego świadczenia naszych usług.
Oferta firmy
Z naszymi Klientami zawieramy umowy na comiesięczną obsługę lub jednorazowe zlecenia.
Po podpisaniu umowy Kancelaria przejmuje w uzgodnionym zakresie obowiązki księgowe, dzięki czemu jej Klienci mogą o graniczyć swoje czynności księgowe, jedynie do dokumentowania zdarzeń gospodarczych.
Istnieje możliwość odbioru dokumentów od Klienta.
Zakres usług świadczonych przez biuro to:
1. Obsługa księgowa
2. Obsługa kadrowo - płacowa
3. Doradztwo w prowadzonej działalności
4. Pozostałe usługi
Poniżej przedstawiamy wybrane usługi dodatkowe świadczone przez nasze biuro:
- ocena stanu ksiąg i systemu kontroli wewnętrznej przedsiębiorstwa,
- wyprowadzenie zaległości w księgach rachunkowych,
- przygotowanie sprawozdań finansowych dla podmiotów nie będących naszymi stałymi Klientami,
- opracowanie sprawozdania z działalności jednostki,
- opracowanie obiegu dokumentów, usprawnienie obiegu istniejącego,
- sporządzanie instrukcji i regulaminów,
- obsługa rachunku bankowego,
- przygotowanie i wydruk przelewów,
- sporządzanie dokumentów rejestracyjnych firm,
- usługi archiwizacyjne,
- organizacja zewnętrznej inwentaryzacji.
Firmy pokrewne w katalogu
Lokalizacja firmy na mapie
Nieaktualne dane firmy?
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »