Jeśli jeszcze nie ma tu Twojej opinii, podziel się z nami tym co myślisz o firmie Naprawa Lodówek i Zamrażarek- Serwis Mosina, jej produktach lub usługach.
Każda informacja może być przydatna dla klientów zainteresowanych ofertą firmy.
Aleksander
2018-09-01 14:44:34
Szukałem fachowca od naprawy lodówki z Mosiny lub najbliższych okolic. Znalazłem w internecie adres Mosina ul. Szosa Poznańska 13.Do lodówki trzeba oczywiście przyjechać - do mnie jest 6 km od Mosiny. Dzwonię, fachowiec przyjmuje zamówienie, tłumaczę co się stało oraz dokąd należy przyjechać, Pan podaje kwotę za dojazd, gwarantując tylko obejrzenie lodówki i ew zdiagnozowanie co jest uszkodzone względnie co się popsuło - ja pytam skąd będzie jechał, bo jak widzę siedzibę firmy ma w Mosinie właśnie. Pan mówi że jest właśnie w Poznaniu i dojazd do mnie to koszt 230 zł. Zanim Pan do mnie przyjechał 5 razy do mnie dzwonił żeby mi powiedzieć że sam dojazd to 230 zł :) Zaczynałem się denerwować tymi ciągłymi pytaniami o dojazd i kwotę - no to Pan się wziął i obraził. Powiedział że jak będę chciał to mam oddzwonić. Oddzwoniłem i po raz n-ty potwierdziłem że czekam na fachowca od napraw lodówek. Niestety naprawić się nic nie udało, Pan stwierdził że jako na lodówce jest naklejka informująca o 10 letniej gwarancji na dany element powiedział mi że mam się skontaktować z serwisem producenta. No trudno. Dziwi mnie jednak kwota za dojazd - wielu innych fachowców z Mosiny wzywałem do różnych napraw i u nich dojazd 6 km do mnie to kwota która nie przekraczała 50 zł. Dlatego podejrzewałem że Pan ma firmę w Mosinie zarejestrowaną (czym wprowadza w błąd potencjalnych zainteresowanych klientów) a i tak przyjeżdża z Poznania ! Ot cała prawda. Jak otwieram stronę naprawa lodówkę Mosina to jest kilku fachowców - różne telefony = ba nawet różne adresy - także Mosina ul Topolowa - innych nr telefonu - ale jak się okazało to jest cały czas ten sam fachowiec - OPANOWAŁ CAŁĄ MOSINĘ = pewnie nie tylko. A firmę pod nr NIP ma zarejestrowaną w Poznaniu ul, Fabianowska ! Najważniejsze w rozmowie telefonicznej nie było pytanie szczegółowe o ew usterkę tylko najważniejsze ile to klienta będzie kosztować. Strasznie nieprofesjonalne podejście do klienta
Data zdarzenia: 01.09.2018
Numer dokumentu: Do wglądu
Jak dodać komentarz do opinii o Twojej firmie?
Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz zamieścić podziękowanie lub sprostowanie do wybranej opinii, to zaloguj się w Odi.pl.