Województwo:
Miejscowość:
Ulica i nr:
Chocimska 13
Kod pocztowy:
30-057
Osoba kont.:
Arleta Olczyk
Tel. kom:
Tel. stac.:
Opis firmy Obsługa klienta.com
Kompleksowa oferta szkoleniowa skierowana jest do wszystkich firm i instytucji, w których najbardziej istotnym miernikiem ich działalności jest profesjonalna obsługa klienta: recepcje, działy serwisowe, działy handlowe ( inside sales), biura obsługi klienta. Szkolenia z zakresu obsługi klienta są zawsze dostosowane do specyficznych potrzeb personelu danej firmy, odzwierciedlają ich problemy i specyfikę branży, są bardzo mocno oparte na aktywnym udziale uczestników a materiał szkoleniowy dostosowany jest do realiów pracy( forma szkoleń: miniwykłady, ćwiczenia indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, case - study, ćwiczenia energetyzujące i uwrażliwiające). Szkolenia prowadzi Arleta Olczyk, która od 1997 roku przeprowadziła już kilkaset programów doradczo - szkoleniowych.
Oferta firmy
Wielostopniowe szkolenia z zakresu obsługi klienta ( moduły podstawowe, zaawansowane, intensywne), indywidualne konsultacje, rekrutacje do działów handlowych, recepcji i biur obsługi klienta. Szkolenia z autoprezentacji, technik wywierania wpływu. Badanie poziomu satysfakcji klienta. Nowe moduły z odgrywaniem ról, trudny klient, reklamacje, zażalenia, skargi, obiekcje. Specjalne programy doradczo szkoleniowe dla sklepów detalicznych.
Firmy pokrewne w katalogu
Lokalizacja firmy na mapie
Nieaktualne dane firmy?
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »