Szanowni Państwo, jeżeli zakres Waszej pracy obejmuje min. zakupy artykułów biurowych, to może się okazać, że Office Concierge stanie się Waszym ważnym strategicznym Partnerem biznesowym.
W ofercie Office Concierge zapewne znajdziecie Państwo to, czego szukacie, bo wachlarz naszych usług jest bardzo szeroki. Jeśli danego artykułu nie ma w sklepie, dostarczenie go z IKEI, marketu budowlanego czy kwiaciarni nie stanowi dla nas większego problemu.
Posiadamy wszystko, co potrzebne do:
- drukowania (papier, tusze, tonery i drukarki);
- archiwizacji (segregatory, skoroszyty, koszulki, ofertówki, zakładki);
- pisania i korygowania (długopisy, cienkopisy, ołówki, flamastry, zakreślacze, korektory, );
- prezentacji (tablice, flipcharty, markery);
- korespondencji, meblowania i magazynowania;
Ważnym sektorem zaopatrzenia biura są też:
- artykuły spożywcze (herbaty, kawy, mleko, ciastka, napoje);
- środki higieniczne (mydła, odświeżacze, płyny, papiery toaletowe i ręczniki);
i na ten dział kładziemy szczególny nacisk proponując świetne ceny wraz z jak największą możliwością wyboru produktów.
Drodzy Państwo, zapamiętajcie rzecz ważną: nutka ciekawości i dobra wola z Waszej strony oraz zaangażowanie i oddanie z naszej pozwolą na zbudowanie solidnych podstaw długofalowej współpracy. Zadowolenie Klienta z wykonywanych przez nas usług, Państwa zadowolenie, to nasz priorytet i pewnie dlatego ważne sprawy związane z zaopatrzeniem biura powierza nam coraz więcej osób.
Przekonajcie się, jakie to przydatne mieć w pracy SWOJEGO Concierge.