Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: SAFETY-BHP Piotr GłodnySAFETY-BHP Piotr Głodny
Szkolenia BHP: - wstępne - okresowe Ocena Ryzyka Zawodowego K...
Logo firmy: BHP BCH Consulting Bogdan ChrobakBHP BCH Consulting Bogdan Chrob...
- Szkolenia wstępne i okresowe bhp, p.poż, - oceny ryzyka zawod...
Logo firmy: Lingua House Szkoła Języków ObcychLingua House Szkoła Języków Obc...
Oferujemy kursy językowe dla dzieci, dorosłych i firm: - angiels...

Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy

Pro Optima Sp. z o. o.

 (0 opinii) dodaj opinię
  • Liczba odwiedzin: 2063  

Firma w Odi.pl

ponad 18 lat

Miejscowość

Kraków

Rok założenia

Brak danych

Zatrudnionych

Brak danych

Telefon

600 ... pokaż tel.600 058 299

Adres WWW

Brak danych


Opis firmy Pro Optima Sp. z o. o.

Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kompetencji kadry kierowniczej oraz zespołów pracowników.

Propagujemy kreowanie kultury organizacyjnej – dialogu, innowacji i ciągłego uczenia się, którą jest niezbędna dla osiągania spektakularnych efektów biznesowych.
Inicjujemy i facylitujemy procesy zmian, które w kompleksowy sposób zwiększają zdolność organizacji do kreowania satysfakcji klienta i budują ich lojalność.

Oferta firmy

Najpopularniejsze szkolenia:
1. Mistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentację, by oczarować odbiorców?

2. Głos jak dzwon! Jak zwiększyć swój autorytet oraz siłę wpływu panując nad głosem i stresem?

3. Menedżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać sukcesy w pracy z ludźmi?

4. Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność?

5. Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak poznać czego pragnie klient i pozyskać jego zaufanie?

6. Zarządzanie doznaniami klientów na co dzień. Jak wdrażać Standard Obsługi Klienta by zbudować profesjonalny wizerunek firmy?

Firmy pokrewne w katalogu


Lokalizacja firmy na mapie

Dodaj opinię o firmie


Nieaktualne dane firmy?

Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »