Jesteśmy młodą, ale ambitną i dynamicznie rozwijającą się firmą. Naszym celem jest wspomaganie małych i średnich firm oraz instytucji publicznych w skutecznej rywalizacji rynkowej. Posiadane doświadczenie i możliwość pomocy w osiągnięciu sukcesu naszych Partnerów determinują nas do stałego podnoszenia własnych kwalifikacji. Dlatego też inicjujemy i bierzemy udział w wielu inicjatywach marketingowych i społecznych, by konsekwentnie i systematycznie rozwijać się w skali makro. Naszym celem jest pokazanie Państwu, jak ważny jest marketing w rozwoju firmy i jak kluczowe może okazać się umiejętne zgranie wszystkich jego elementów w sukces firmy.
Na czym polega nasza wyjątkowość ? – Koncentrujemy się na każdym - nawet najmniejszym projekcie.
Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, które stoją przed koniecznością aktualizacji i rozwoju swoich strategii marketingowych oraz potrzebą wdrożenia zmian w zakresie organizacji działań marketingowych. Oferujemy również Państwu wartość dodaną pochodzącą z praktycznej wiedzy naszych współpracowników.
Motywacją do dalszej pracy jest dla nas rozwój naszych Klientów
Przekonamy Cię, że Twoja firma posiada ukryty potencjał a większość tego potencjału zależy od poprawy marketingu.
Nasi eksperci pomogą w:
- ustalaniu celów,
- analizowaniu potrzeb,
- analizowaniu otoczenia,
- opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i planów działania,
- realizowaniu projektów i dostarczanie informacji zwrotnych,
- prowadzeniu badań rynku,
- przeprowadzaniu audytów marketingowych,
- opracowaniu koncepcji i wdrażaniu jednostkowych projektów marketingowych
- badaniu satysfakcji klienta.
Salvis zapewnia również pomoc w promowaniu produktów i usług, jak również w ich pozycjonowaniu poprzez prowadzenie skutecznych kampanii promocyjnych. Działania przez nas prowadzone pozwolą na wzrost poziomu sprzedaży i wzmocnienie pozycji konkurencyjnej. Sprawiamy, że przedsiębiorstwa te wkraczają na nowy poziom świadomości oraz odpowiedzialności społecznej i przyczyniają się do szybszego zwrotu z poczynionych inwestycji marketingowych.
Nasi eksperci pomogą w:
- Kreowaniu zaufania wobec marki,
- BTL – strategii działań marketingowych skierowana do konsumentów i detalistów (ograniczona grupa docelowa),
- ATL – strategii działań marketingowych prowadzonych w mediach tradycyjnych, na przykład telewizji czy radiu, skierowana do szerokiej grupy docelowej. W ramach ATL i BTL podejmujemy się określenia strategii działania, kampanii reklamowej, produkcji i projektowania nośnika reklamowego,
- Brandingu – tworzeniu świadomości marki,
- Tworzeniu programów lojalnościowych,
- Zarządzaniu doświadczeniem klientów.
CSR – jest obecnie jedną z kluczowych działalności firm w Polsce. Jest elementem funkcjonującym ponad strukturami, w pełnej integracji ze strategią stosujących tę filozofię przedsiębiorstw. Według danych przedstawionych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, korzyści jakie daje realizowanie przez firmy strategii CSR mają charakter długofalowy a eksperci zajmujący się tym zagadnieniem wskazują na:
- wzrost zainteresowania inwestorów,
- zwiększenie lojalności zarówno konsumentów, jak i interesariuszy,
- zdecydowana poprawę relacji ze społeczeństwem,
- poprawę relacji z władzami lokalnymi,
- wzrost konkurencyjności,
- podnoszenie poziomu kultury organizacyjnej firmy.
Nieaktualne dane firmy?
Jeżeli masz dostęp do panelu edycji danych, zaloguj się i wprowadź zmiany. W innym wypadku skorzystaj z formularza i zgłoś nieaktualne dane firmy »