SEKA S. A. posiada wpis w Kuratorium Oświaty do rejestru niepublicznych placówek oświatowych oraz certyfikat jakości ISO 9001-2001.
Szkolenia zgodnie z wytycznymi procedurami prowadzone są przez kadrę o wysokich kwalifikacjach, posiadającą przygotowanie metodyczne do prowadzenia zajęć szkoleniowych i posługującą się najnowocześniejszymi narzędziami dydaktycznymi.
Tworzymy zespół, który od 1988 roku prowadzi szkolenia, współpracując z polskimi i zagranicznymi firmami z różnych sektorów gospodarki oraz instytucjami rządowymi i publicznymi. Pod nazwą SEKA znani jesteśmy od 1991 roku.
Rozpoczęliśmy naszą działalność oferując szkolenia z zakresu prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte przy prowadzeniu szkoleń pozwoliło nam osiągnąć wiodącą pozycję w dziedzinie prawa pracy oraz bhp. Oferujemy również szkolenia z umiejętności miękkich, z rachunkowości, płac i warsztaty komputerowe.
Gwarancją wysokiej jakości oferowanych przez nas szkoleń są umiejętności naszych wykładowców, wśród których są nauczyciele akademiccy, urzędnicy z ministerstw
i urzędów centralnych oraz praktycy.
Podstawowe źródła naszego sukcesu to:
- opinie zadowolonych Klientów,
- wysoka jakość usług potwierdzona Certyfikatem Jakości ISO 9001-2001,
- kilkunastoletnie doświadczenie na polskim rynku firm szkoleniowych,
- wykwalifikowana kadra wykładowców i trenerów,
- duży zasięg działalności obejmujący niemal cały kraj.