Logo firmy: Agencja Reklamowa Contact Kazimierz KaczyńskiAgencja Reklamowa Contact Kazim...
Strategia Marketingowa: 1. kreacja marki [logotypy, nazewnictwo,...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Twist Reklama Krzysztof JaszczewskiTwist Reklama Krzysztof Jaszcze...
- Poligrafia (offset, druk cyfrowy, projekty) - Wydruki wielkofo...
Logo firmy: Jan SzczytowskiJan Szczytowski
Szanowny Kliencie. Każdego dnia spotykasz się z reklamą, co ...

Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Copywriting / Webwriting

Id produktu/usługi: 13027 Data dodania: 25.03.2015
Copywriting / WebwritingSeminarium Copywriting/Webwriting- sprzedaż słowami pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące!

Copywriting i Webwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy, slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do działania?

Seminarium Copywriting / Webwriting skierowane jest do wszystkich, którzy zajmują się komunikacją i chcą by przekazywane informacje były fascynujące, ciekawe i inspirujące. Przede wszystkim dedykujemy je dla osób zajmujących się m.in. marketingiem, PR i copywritingiem.

Zapraszamy na najbliższe zajęcia w terminie 9-10 kwietnia 2015 r.

1. Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
- Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
- Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
- Persona: podstawowa analiza wstępna.
- Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.

2. Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy.
- Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
- Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
- Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
- Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?

3. Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.
- Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
- Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
- Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
- Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
- Storytelling w warsztacie copywritera.

4. Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
- Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
- Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
- Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.

5. Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
- Jak dostać się do opery?
- O testach A/B.
- Psychologia copywritingu.
Koszt 2 dniowego seminarium to 750 zł (+23% VAT)

Zadaj firmie pytanie o produkt/usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 673
  • Poleć produkt na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do produktu/usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.