Logo firmy: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe INTER-WIEDZATowarzystwo Oświatowo-Naukowe I...
Towarzystwo Oświatowo - Naukowe INTER-WIEDZA posiada w swojej ofe...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Glossa Tomasz StempekGlossa Tomasz Stempek
- intensywne kursy językowe za granicą dla dorosłych (ponad 200 l...
Logo firmy: L.S. Lingua A. WojtkuńskiL.S. Lingua A. Wojtkuński
Skorzystaj z naszej oferty: - kursy języków obcych - nauka z...

Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Obsługa reklamacji

Id usługi: 16406 Data dodania: 23.02.2017
Obecnie klient jest coraz bardziej świadomy swoich praw oraz możliwości, dlatego oczekuje odpowiedniego poziomu obsługi i rzetelnego rozpatrzenia reklamacji na usługę lub produkt. W dobie szybkiej wymiany informacji, każda opinia czy zdanie wypowiedziane na temat naszej firmy może mieć wpływ na jej reputację czy renomę. Jak pewnie sami wiecie z własnego doświadczenia, jesteśmy skłonni do dzielenia się raczej negatywną opinią. Zniechęcenie klienta i być może rezygnacja z dalszej współpracy, może wynikać z niesatysfakcjonującej obsługi reklamacyjnej np. długich terminów rozpatrzenia, przedmiotowego traktowania, zdawkowej komunikacji czy braku elastyczności. Dlatego najistotniejszą częścią całego procesu jest doprowadzenie do etapu, w którym mimo całej zaistniałej sytuacji, klient będzie usatysfakcjonowany i pozostanie z nami na długi czas, polecając innym nasze usługi/produkty.

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie przygotowania do procesu przyjmowania reklamacji, pozyskiwania informacji, technik i strategii odpowiedzi, dobierania odpowiedniej argumentacji, skutecznych metod komunikacji, udoskonalenia standardów obsługi reklamacji, reagowania w trudnych i stresujących sytuacjach czy technik radzenia sobie z emocjami.

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 108
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

RHR + Robert Rodak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.