Logo firmy: L.S. Lingua A. WojtkuńskiL.S. Lingua A. Wojtkuński
Skorzystaj z naszej oferty: - kursy języków obcych - nauka z...
Logo firmy: Glossa Tomasz StempekGlossa Tomasz Stempek
- intensywne kursy językowe za granicą dla dorosłych (ponad 200 l...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe INTER-WIEDZATowarzystwo Oświatowo-Naukowe I...
Towarzystwo Oświatowo - Naukowe INTER-WIEDZA posiada w swojej ofe...

Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Zarządzanie relacjami z klientem

Id usługi: 16677 Data dodania: 31.03.2017
Budowanie i zarządzanie relacjami, to podstawa bycia konkurencyjnym, a także podstawa budowania długotrwałych relacji handlowych. Celem budowania relacji jest zdobycie i utrzymanie zaufania, a w konsekwencji możliwość stworzenia bazy stałych i lojalnych klientów, którzy niejednokrotnie sami będą inicjować kontakt.

Do umiejętnego zarządzania relacjami z klientem potrzebny jest nam szereg narzędzi wspierających pracę, od tych technicznych jak np. systemy CRM, aż po przemyślane strategie kontaktu z konkretnym odbiorcą. Wiedza o potrzebach, oczekiwaniach czy nawet zainteresowaniach naszego klienta może być w wielu przypadkach kluczowym, a nawet jedynym elementem wyróżniającym nas na tle konkurencji.

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in. w jaki sposób wzbudzać zainteresowanie i zaufanie klientów, poznają techniki budowania relacji z kluczowymi klientami, przećwiczą praktyczne umiejętności zadawania odpowiednich pytań, dostrzegania sygnałów zakupowych oraz budowania więzi z różnymi typami klientów.

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 127
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

RHR + Robert Rodak
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.