Logo firmy: L.S. Lingua A. WojtkuńskiL.S. Lingua A. Wojtkuński
Skorzystaj z naszej oferty: - kursy języków obcych - nauka z...
Logo firmy: Glossa Tomasz StempekGlossa Tomasz Stempek
- intensywne kursy językowe za granicą dla dorosłych (ponad 200 l...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe INTER-WIEDZATowarzystwo Oświatowo-Naukowe I...
Towarzystwo Oświatowo - Naukowe INTER-WIEDZA posiada w swojej ofe...

Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Id usługi: 16728 Data dodania: 10.04.2017
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketinguLojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Postawa pro kliencka w firmie gwarantuje jej sukces i utrzymanie się na rynku, jak też podążanie za aktualnymi potrzebami swoich klientów.
Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na klienta – stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu, jako narzędzia obsługi i komunikacji z klientem oraz nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach.

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy na szkoleniu nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z klientem firmy. Poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji przez telefon, przygotowywania się do rozmowy, zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie klienta.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Dyskusja facylitowana
• Praca w grupach
• Praca indywidualna
• Studia przypadku
• Odgrywanie scenek, nagrywanie
• Opracowywanie rozwiązań
• Mini wykład trenera

Program szkolenia
1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
o Stanowisko pracy
o Otoczenie
o Cel rozmowy
o Scenariusz rozmowy
o Przygotowanie mentalne
o Funkcje telemarketingu, telefon w firmie
2. Podstawy komunikacji telefonicznej:
o Operowanie głosem (Barwa, ton, intonacja, tempo, poziom głosu).
o Klimat rozmowy
o Dopasowanie
o Emocje w rozmowie
3. Narzędzia w komunikacji międzyludzkiej.
4. Pierwsze wrażenie i dotarcie do klienta.
5. Skuteczne rozmowa telefoniczna:
o Rodzaje rozmów i ich specyfika:
 Przychodząca
 Wychodząca
6. Skuteczna argumentacja przez telefon – techniki i narzędzia.
7. Schematy rozmów telefonicznych.
8. Podstawowe techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon.
9. Standardy rozmowy telefonicznej i ich zastosowanie w pracy.
10. Trudne sytuacje w kontaktach telefonicznych:
o Asertywność
o Indywidualne predyspozycje
o Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
o Radzenie sobie ze stresem


Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa
Trener, coach i konsultant. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
- Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników (niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:
- Smaczne obiady i przerwy kawowe
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 118
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.