Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Postawa pro kliencka w firmie gwarantuje jej sukces i utrzymanie się na rynku, jak też podążanie za aktualnymi potrzebami swoich klientów.
Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na klienta – stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu, jako narzędzia obsługi i komunikacji z klientem oraz nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy na szkoleniu nabędą umiejętności niezbędne w kontaktach z klientem firmy. Poznają i nauczą się podstawowych zasad komunikacji przez telefon, przygotowywania się do rozmowy, zasad rozmowy telefonicznej, technik rozmowy, skutecznej reakcji w trudnych sytuacjach z nastawieniem na zadowolenie klienta.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Dyskusja facylitowana
• Praca w grupach
• Praca indywidualna
• Studia przypadku
• Odgrywanie scenek, nagrywanie
• Opracowywanie rozwiązań
• Mini wykład trenera
Program szkolenia
1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
o Stanowisko pracy
o Otoczenie
o Cel rozmowy
o Scenariusz rozmowy
o Przygotowanie mentalne
o Funkcje telemarketingu, telefon w firmie
2. Podstawy komunikacji telefonicznej:
o Operowanie głosem (Barwa, ton, intonacja, tempo, poziom głosu).
o Klimat rozmowy
o Dopasowanie
o Emocje w rozmowie
3. Narzędzia w komunikacji międzyludzkiej.
4. Pierwsze wrażenie i dotarcie do klienta.
5. Skuteczne rozmowa telefoniczna:
o Rodzaje rozmów i ich specyfika:
Przychodząca
Wychodząca
6. Skuteczna argumentacja przez telefon – techniki i narzędzia.
7. Schematy rozmów telefonicznych.
8. Podstawowe techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon.
9. Standardy rozmowy telefonicznej i ich zastosowanie w pracy.
10. Trudne sytuacje w kontaktach telefonicznych:
o Asertywność
o Indywidualne predyspozycje
o Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
o Radzenie sobie ze stresem
Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa
Trener, coach i konsultant. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Profesjonalizm trenera
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Dyplomy ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
- Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników (niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Smaczne obiady i przerwy kawowe
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji