Celem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności.
Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać wartości, jakie przyświecają systemowi ocen okresowy, jak również zagrożenia wynikające z błędów systemu.
Szkolenie skierowane jest do handlowców, którzy znają już techniki sprzedaży i posiadają wysokie umiejętności handlowe oraz szukają nowych możliwości, aby osiągnąć najwyższy poziom biegłości.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Dyskusje moderowane
• Wykład trenerski
• Ćwiczenia grupowe
• Ćwiczenia indywidualne w tym konstruowanie arkusza oceny dla własnej organizacji
• Swobodne wypowiedzi na forum
• Gry strategiczne
Program szkolenia:
1. Krótkie przypomnienie podstawowych technik sprzedaży:
o etapy wizyty handlowej
o nawiązanie relacji z klientem
o odkrycie potrzeb
o operowanie korzyściami
o zamknięcie sprzedaży
2. „Marka” handlowca:
o jak być najlepszym handlowcem ?
o sposoby na wyróżnienie się
o techniki autoprezentacji
o czynniki sukcesu w sprzedaży
3. Moja „osobowość” handlowa:
o autoanaliza własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju
o opracowanie kierunków rozwoju
4. Komunikacja w sprzedaży:
o wykorzystanie mowy ciała
o użyteczne słownictwo – pozytywna komunikacja
o co mówić, czego nie mówić ?
o kierowanie rozmową
5. Sztuka perswazji:
o dlaczego ludzie kupują ?
o style wywierania wpływu
o skuteczna prezentacja handlowa
o obrona przed brudnymi chwytami
6. Pokonywanie obiekcji:
o dlaczego klienci mówią „nie” ?
o typologia obiekcji
o dobór techniki do obiekcji
o techniki pokonywania obiekcji
7. Współpraca z trudnymi klientami:
o typologia klientów
o sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami
o postępowanie w sytuacjach trudnych
8. Elementy zarządzania czasem i terytorium sprzedaży:
o zasady zarządzania czasem
o reguły planowania pracy
o istota obszaru sprzedaży
o analiza i segmentacja klientów
o planowanie tras
Szkolenie prowadzi:
Mirosław Plak
Trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i prezentacji handlowych. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji