Logo firmy: Glossa Tomasz StempekGlossa Tomasz Stempek
- intensywne kursy językowe za granicą dla dorosłych (ponad 200 l...
Logo firmy: L.S. Lingua A. WojtkuńskiL.S. Lingua A. Wojtkuński
Skorzystaj z naszej oferty: - kursy języków obcych - nauka z...
Logo firmy: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe INTER-WIEDZATowarzystwo Oświatowo-Naukowe I...
Towarzystwo Oświatowo - Naukowe INTER-WIEDZA posiada w swojej ofe...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Skuteczny przedstawiciel handlowy.Wyższy poziom wtajemniczenia

Id usługi: 16759 Data dodania: 11.04.2017
Skuteczny przedstawiciel handlowy.Wyższy poziom wtajemniczeniaCelem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności.

Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać wartości, jakie przyświecają systemowi ocen okresowy, jak również zagrożenia wynikające z błędów systemu.

Szkolenie skierowane jest do handlowców, którzy znają już techniki sprzedaży i posiadają wysokie umiejętności handlowe oraz szukają nowych możliwości, aby osiągnąć najwyższy poziom biegłości.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• Dyskusje moderowane
• Wykład trenerski
• Ćwiczenia grupowe
• Ćwiczenia indywidualne w tym konstruowanie arkusza oceny dla własnej organizacji
• Swobodne wypowiedzi na forum
• Gry strategiczne


Program szkolenia:
1. Krótkie przypomnienie podstawowych technik sprzedaży:
o etapy wizyty handlowej
o nawiązanie relacji z klientem
o odkrycie potrzeb
o operowanie korzyściami
o zamknięcie sprzedaży
2. „Marka” handlowca:
o jak być najlepszym handlowcem ?
o sposoby na wyróżnienie się
o techniki autoprezentacji
o czynniki sukcesu w sprzedaży
3. Moja „osobowość” handlowa:
o autoanaliza własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju
o opracowanie kierunków rozwoju
4. Komunikacja w sprzedaży:
o wykorzystanie mowy ciała
o użyteczne słownictwo – pozytywna komunikacja
o co mówić, czego nie mówić ?
o kierowanie rozmową
5. Sztuka perswazji:
o dlaczego ludzie kupują ?
o style wywierania wpływu
o skuteczna prezentacja handlowa
o obrona przed brudnymi chwytami
6. Pokonywanie obiekcji:
o dlaczego klienci mówią „nie” ?
o typologia obiekcji
o dobór techniki do obiekcji
o techniki pokonywania obiekcji
7. Współpraca z trudnymi klientami:
o typologia klientów
o sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami
o postępowanie w sytuacjach trudnych
8. Elementy zarządzania czasem i terytorium sprzedaży:
o zasady zarządzania czasem
o reguły planowania pracy
o istota obszaru sprzedaży
o analiza i segmentacja klientów
o planowanie tras

Szkolenie prowadzi:
Mirosław Plak
Trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i prezentacji handlowych. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej
wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 53
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.