Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Towarzystwo Oświatowo-Naukowe INTER-WIEDZATowarzystwo Oświatowo-Naukowe I...
Towarzystwo Oświatowo - Naukowe INTER-WIEDZA posiada w swojej ofe...
Logo firmy: L.S. Lingua A. WojtkuńskiL.S. Lingua A. Wojtkuński
Skorzystaj z naszej oferty: - kursy języków obcych - nauka z...
Logo firmy: Glossa Tomasz StempekGlossa Tomasz Stempek
- intensywne kursy językowe za granicą dla dorosłych (ponad 200 l...

Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego z elementami asertywności

Id usługi: 16823 Data dodania: 18.04.2017
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego z elementami asertywnościSzkolenie obejmuje szeroki zakres zaawansowanych technik komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia nasze funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w biznesie, których opanowanie i stosowanie pomoga szybciej i skuteczniej osiągać cele w procesie komunikacji z innymi osobami.

Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą skuteczniej porozumiewać się wykorzystując różnorodne techniki oraz dostosowywać sposób komunikacji do sytuacji i rozmówcy. Począwszy od umiejętności kształtowania własnego przekazu i lepszego rozumienia innych po umiejętności przekonywania do swoich racji oraz komunikacji z „trudnym” rozmówcą.

Szkolenie polecamy dla:
osób, których skuteczność działania w dużej mierze zależy od umiejętności efektywnej komunikacji. Zapraszamy menedżerów, liderów i członków zespołów, handlowców, członków zespołów projektowych oraz wszystkich, którzy chcieliby usprawnić swoje zdolności komunikacyjne i interpersonalne w kontaktach z klientami.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i zespołowe
• dyskusja
• prezentacja
• studium przypadku
• testy
• scenki

Program szkolenia:
1. Percepcja i satysfakcja klienta.
• pryzmat postrzegania firmy przez klienta
• trójkąt satysfakcji
• czynniki decydujące o zadowoleniu klienta
• klienta wewnętrzny a klient zewnętrzny

2. Proces komunikacji.
• kluczowe aspekty efektywności
• kanały przekazu

3. Komunikacja niewerbalna.
• wykorzystanie mowy ciała
• odczytywanie zachowań rozmówcy
• spójność komunikacji

4. Komunikacja werbalna.
• wykorzystanie pytań
• techniki aktywnego słuchania
• parafraza

5. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z rozmówcą.
• tworzenie pierwszego wrażenia
• elementy ułatwiające budowanie porozumienia
• identyfikacja potrzeb rozmówcy
• otwartość w komunikacji

6. Asertywność.
• typy zachowań
• wpływ poszczególnych zachowań na efektywność komunikacji
• zasady asertywności
• techniki działań asertywnych

7. Asertywne budowanie relacji z klientem.
• komunikat „ja”
• przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej
• przyjmowanie krytyki

8. Współpraca z trudnym klientem.
• przyczyny agresywnych zachowań klientów
• jak rozmawiać z agresywnym klientem?
• typologia klientów
• dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy

9. Elementy zarządzania czasem.
• ustalanie priorytetów
• zasady i reguły zarządzania czasem
• planowanie pracy

10. Podsumowanie i wnioski.

Szkolenia prowadzi:
Mirosław Plak
Trener Trener biznesu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i prezentacji handlowych. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:


Oraz:
• Smaczne obiady i przerwy kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 115
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.