Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Centrum Partner Anna Maliszewska-SmoterCentrum Partner Anna Maliszewsk...
Nasza działalność obejmuje: - Szkolenia ( dla firm oraz klientó...
Logo firmy: CTS Customized Training Solutions Sp. z o. o.CTS Customized Training Solutio...
Nasi trenerzy są nie tylko teoretykami, lecz również praktykami (...
Logo firmy: SITA Sp. z o.o.SITA Sp. z o.o.
- Urządzenia SITA - Angielski Podstawowy cz.1 - Angielski Podst...

Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Młody Menedżer - zarządzanie zespołem

Id usługi: 18208 Data dodania: 11.09.2018
Nauczysz się na treningu Pierwsze kroki młodego menedżera:

• pewności siebie i samokontroli, budowania wizerunku odważnego lidera
• radzić sobie z oporem członków zespołu w związku z Twoją nową rolą
• sprawnie omijać zagrożenia typowe dla młodych menedżerów
• motywującego delegowania celów i zadań
• egzekwowania zadań i dyscyplinowania kiedy to konieczne
• motywowania i angażowania ludzi


Zostałeś menedżerem? Brawo!
Masz teraz okazję, już na początku menedżerskiej drogi, w pełni przygotować się do tej fascynującej i wymagającej przygody. Uniknąć kosztownych błędów i wypracować najlepsze nawyki lidera.
Czy czujesz się w pełni przygotowany do nowej roli? Jeśli tak, to działaj :-) jeśli jeszcze czegoś Ci brakuje przyjdź po kompetencje o których mowa powyżej.



Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

nurtów psychologii społecznej

psychologii eksperymentalnej, terapii poznawczo-behawioralnej

założeń dynamiki uczenia się człowieka dorosłego

technik coachingowych.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Symulacja
Case study
Dyskusje moderowane
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia koncepcyjne grupowe
Inscenizacje sytuacji zawodowych
Gry
Testy, kwestionariusze
Metody coachingowe
Pokaz fragmentów filmów



Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest skierowane do tych osób, które właśnie, niedawno, „przed chwilą” awansowały na stanowisko menedżerskie lub już od jakiegoś czasu pracują jako menedżerowie i mają już za sobą pewne doświadczenia. Jest to także świetna propozycja dla tych, którzy awansują w niedalekiej przyszłości i zdecydowali się dobrze do tej roli przygotować.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?

• siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
• zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?

-najważniejsze działania kierownika na początek
-jak przygotować grunt pod pierwsze działania

• jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?


2. Awans przez rekrutację wewnętrzną
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.

• możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
• co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
• pomoc nowemu menedżerowi – zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring.


3. Jak doskonalić się jako lider?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak mówić, co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.
• trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron
• jakie działania i postawy budują autorytet?
• znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
• pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów

-budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
-praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.

4. Jak stworzyć odpowiedzialny, współpracujący zespół?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się?
Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.
• jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność pracy zespołowej?
• praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:

-naprawdę się angażowali
-brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
-ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
-mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczy, o błędach, bez ukrytych intencji
-zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień


5. Jak delegować i rozliczać efektywność pracownika?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje. A to przecież najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.
• błędy w delegowaniu
• praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
• planowanie delegowania
• w jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?


6. Jak zwiększyć efektywność rozmów z pracownikami?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie? Albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami.
Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!
• motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie,
• motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej – podejście push vs pull
• motywujące przekazywanie celów
• techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika
Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania.

-STAGES

• techniki dyscyplinowania i egzekwowania


Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół ….





Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.





W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Zadaj firmie pytanie o usługę:

Liczba odwiedzin wpisu: 289
  • Poleć usługę na:  
     
     
Opinie o firmie:
 dodaj opinię

Usługa firmy:

Avenhansen Sp. z o.o.
Komentarze:
Jeszcze nikt nie zamieścił komentarza do usługi.
Twój będzie pierwszy. Zapraszamy.