Wyobraź sobie, że stoisz w księgarni - czy to rzeczywistej, czy internetowej. Szukasz interesującej książki spośród setek pozycji w Twoim ulubionym gatunku. Szybko przeglądasz każdą z nich... Ile czasu poświęcasz na jedną okładkę? Zazwyczaj nie więcej niż 2-3 sekundy, zanim przechodzisz do następnej.
W ciągu tych kilku sekund okładka musi przykuć uwagę czytelnika, zaciekawić i zachęcić. Powinna skłonić do zerknięcia na tylną stronę, przeczytania opisu książki... a w końcu do zakupu.
Ile czasu poświęciłeś na napisanie swojej książki? Tygodnie, miesiące, a może lata? Tak, poświęciłeś wiele sił, a teraz czytelnik może ją pominąć, jeśli okładka Twojej książki nie będzie dość interesująca, by zatrzymać go na 2 sekundy! W tym kontekście rzeczywiście można stwierdzić, że książkę ocenia się po jej okładce.
Okładka to jeden z kluczowych elementów marketingu, sprzedaży i promocji Twojej książki. To pierwsza rzecz, którą zauważa klient. Tworzy ona pierwsze wrażenie na temat klimatu, gatunku i fabuły publikacji.
Możemy stworzyć unikalne okładki dla różnorodnych gatunków i platform wydawniczych (takich jak Amazon KDP, Barnes & Noble czy Empik) lub dostosować się do wytycznych Twojej drukarni.
Oferujemy okładki w wielu wariantach: miękkie, twarde, z zakładkami, z obwolutą czy z elementami uszlachetniającymi. Dla każdej książki przygotujemy indywidualny projekt, uwzględniając Twoje potrzeby i specyfikę publikacji. Dzięki temu masz pewność, że projekt będzie funkcjonalny, spersonalizowany i niepowtarzalny. Innymi słowy - dopasowany specjalnie do Ciebie. ☺