CallPoint to wirtualna centrala telefoniczna działająca w technologii VoIP (Voice over IP) o szerokich możliwościach konfiguracji, pozwalająca na proste i profesjonalne zarządzanie połączeniami telefonicznymi oraz numerami wewnętrznymi w firmie. Ponadto CallPoint, dzięki innowacyjnym funkcjom pozwala m. in. na szczegółowe monitorowanie, raportowanie, analizę i archiwizację całości ruchu telekomunikacyjnego w obrębie wszystkich numerów użytkownika.
Poznaj innowacyjne funkcje oraz narzędzia Twojej centrali telefonicznej CallPoint
To właśnie one zapewnią Ci oszczędność czasu, dostęp do wszystkich informacji oraz pomogą Ci usprawnić komunikację w Twojej firmie.
Panel klienta CallPoint
Twoje własne centrum dowodzenia firmą. Innowacyjne rozwiązania i funkcje, zadziwiająco intuicyjna obsługa, dostępne wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz!
Wirtualna lokalizacja numerów
Gdańsk? Jelenia Góra? Londyn? Twoja firma może być gdziekolwiek chcesz!
Kolejkowanie połączeń/ Targetowanie Grupy odbiorców
Twoi klienci nigdy nie usłyszą sygnału zajętego połączenia.
Ustawianie komunikatów/zapowiedzi
Twoje biuro jest już nieczynne? Poinformuj o tym dzwoniących za pomocą komunikatu.
Interactive voice recording IVR
Interaktywne głosowe menu to gwarancja trafności połączenia, które dzięki prostemu wyborowi kierowane jest zawsze w odpowiednie, żądane miejsce.
Warunek czasowy
Dopasuj ruch telekomunikacyjny do własnych potrzeb. Teraz bez problemu możesz przekierować połączenia na różne numery w zależności od daty lub czasu.
Web2Fax
Koniec z archaicznym sprzętem! Teraz fax wyślesz z przeglądarki internetowej!
Nagrywanie połączeń
Teraz sam możesz monitorować jakość obsługi klienta w Twojej firmie. Z każdego miejsca i w każdym czasie!