Przed inwestycją w sklep internetowy warto przede wszystkim:
1. Poznać konkurencje i zastanowić się jaką mamy nad nią przewagę. Przygotować odpowiednią dla danej branży strategię firmy/marki.
2. Zadbać o księgowość.
3. Znaleźć odpowiednią firmę, która zaprojektuje i wykona sklep RWD, zdjęcia reklamowe, produktowe, identyfikacje wizualną czy inne materiały reklamowe oraz zaproponuje sprawdzone rozwiązania, integracje z kurierami, płatnościami czy programem magazynowym...
Zadba o opiekę techniczną, niezawodny serwer czy certyfikat SSL...
4. Pamiętać o odpowiedniej optymalizacji, pozycjonowaniu, kampaniach reklamowych w Google czy na portalach społecznościowych.
Wszystkie powyższe podpunkty zależą od pomysłu, trafności doboru odpowiedniego towaru i możliwości budżetowych firmy.
Nie wszystkie elementy tu wymienione są oczywiście niezbędne do prowadzenia sklepu, jednak warto wiedzieć jakie są możliwości rozbudowy sklepu już na starcie.
Zapytaj eksperta o szczegóły »