Na to pytanie nie ma niestety jednej poprawnej odpowiedzi. Strona internetowa (niezależnie od tego, kto jest jej właścicielem) powinna zawierać takie informacje, które pozwolą najlepiej realizować cel stawiany tej stronie.
Jeżeli więc jest to strona firmy, której działalność bazuje na odwiedzaniu przez klientów siedziby, to dość sensowne wydaje się umieszczenie na stronie informacji o adresie, mapki dojazdu, itd. Natomiast te same informacje, nie mają już zbyt wielkiego sensu w przypadku firmy świadczącej tłumaczenia on-line (gdzie teksty do tłumaczeń przekazywane są drogą elektroniczną).
Podstawą decyzji o tym, co powinno znaleźć się na stronie jest ustalenie:
- do kogo strona jest kierowana?
- jaki jest jej cel?
- do jakiej akcji chcemy odwiedzających zachęcić?
- jakich informacji szukają osoby, do których kierujemy stronę?
- w jaki sposób osoby te będą szukać tych informacji w wyszukiwarce?
Po ustaleniu odpowiedzi na powyższe pytania, dość oczywiste będzie, co na stronie znaleźć się powinno, a czego tam umieszczać nie powinniśmy.
Zapytaj eksperta o szczegóły »