Logo firmy: Mariusz Guć GemsNetMariusz Guć GemsNet
- strony internetowe - sklepy internetowe - oprogramowanie - p...
Logo firmy: Sunrise System sp. z o.o. sp. k.Sunrise System sp. z o.o. sp. k...
- pozycjonowanie stron www - linki sponsorowane - audyt strony ...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: A-kwiaty.pl Anna SłoniowskaA-kwiaty.pl Anna Słoniowska
Zajmujemy się sprzedażą kwiatów oraz ich doręczaniem w Polsce i z...
Pytanie do ekspertów:

Jakie elementy sklepu internetowej przyczyniają się do wzrostu zaufania klientów?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Rzetelne opisy produktów, informacje o podmiocie który jest odpowiedzialny za serwis oraz nowoczesny design to najważniejsze czynniki który mają wpływ na postrzeganie sklepu internetowego na tle konkurencji.

Osobiście uważam, że zbudowanie solidnej społeczności w mediach społecznościowych też da bardzo dobre efekty.

Z takich drobiazgów można jeszcze wymienić certyfikat SSL oraz opinie na portalach powiązanych z daną branżą.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.14
Oceń odpowiedź:
10/0
Odpowiedź firmy: Melonet - Paweł Nowacki
Zaufanie - często to jedyny czynnik, który ma wpływ na ostateczną decyzję klienta o zakupie.
Jako sklep internetowy możemy korzystać z:
- Emblematów firm trzecich (systemy płatności, systemy ocen i komentarzy z porównywarek cenowych)
- Nagród i wyróżnień
- Opinii w poszczególnych kartach produktowych
- Jasnych i klarownych informacjach dotyczących danych sklepu (adres, telefon, dane rejestrowe) oraz informacje na temat gwarancji, zwrotów i reklamacji.
- Live Chat z konsultantem w sklepie

Nie można również zapomnieć o podstawach czyli przyjemna, nieodstraszająca szata graficzna sklepu oraz wyczerpujące opisy produktów (bez literówek i błędów!)

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.06.10
Oceń odpowiedź:
0/1