Obserwacje ostatnich lat utwierdzają mnie w przekonaniu, że gadżet świąteczny to produkt, którego wybór podlega klasycznej zasadzie : powinien nieść przekaz zarówno biznesowy, wizerunkowy jak i promocyjny, dodatkowo powinien być zindywidualizowany i ukierunkowany na odbiorcę, estetycznie wpisujący się w konwencję atmosfery świąt, istotną rolą w ich wyborze jest świadomość preferencji osoby obdarowanej. Zatem zakup upominków świątecznych powinien być poprzedzony analizą gustu i znajomością upodobań. Aspekt funkcjonalności upominku jest drugoplanowy dla estetów ceniących indywidualne formy i design, pragmatyk będzie usatysfakcjonowany praktycznym i użytecznym gadżetem. Jeśli chcemy uwypuklić aspekt promocyjny naszego prezentu, a naszym adresatem jest większe grono odbiorców reprezentujących określone specjalizacje, branżę, zawód to nasz wybór powinien uwzględniać różnice mentalne, środowiskowe i kulturowe. Farmaceuci, branża budowlana, bankowa, kontrahenci zagraniczni to grupy odbiorców dla których gadżet świąteczny ma specyficzne, odrębne znaczenie.
Dominującym trendem od kilku lat w tematyce upominków świątecznych są kosze świąteczne, o coraz bardziej wyrafinowanych smakach, oryginalnych składnikach, Kosze upominkowe wypełnione słodyczami, delikatesowymi specjałami, unikatowymi gatunkami kawy i herbaty, kosze dla koneserów miodów pitnych, dziczyzny, markowych wyrobów mięsnych, win, serów, wykwintnych czekolad ucieszą z pewnością wszystkich. Do kategorii ekskluzywnych upominków zaliczyć można również zestawy markowej porcelany, biżuterii, książki bibliofilskie, luksusowe zestawy na biurko, artykuły skórzane, limitowane linie zestawów piśmienniczych, rękodzieła sztuki artystycznej lub użytkowej, kolekcje dzieł sztuki, unikatowe kosmetyki i nalewki. Nadal jednak największa popularnością cieszą się produkty wykonane własnoręcznie przez pracownie artystyczne, mają one charakter niepowtarzalny i unikatowy: ręcznie malowane bombki, wypiekane pierniczki, witraże, oryginalne stroiki, koronkowe serwetki, rzeźby, grafiki, świeczniki, wazony.
Upominki świąteczne to idealna okazja do podziękowań za dotychczasową współpracę, zacieśnianie więzi biznesowych. Istotnym elementem każdego prezentu jest świadomość obdarowanego, że jest on dedykowany właśnie jemu. Poprzez personalizację sygnalizujemy indywidualny stosunek do odbiorcy, nadajemy mu cechę wyjątkowości, nieprzypadkowości, ukierunkowanego działania. Dyskretny grawer ,tłoczenie imienia i nazwiska lub inicjały zdecydowanie zwiększają atrakcyjność naszego upominku czyniąc go bardziej wartościowym w oczach naszych partnerów, powinniśmy również pamiętać o tym, że musi być on bardzo dobrej jakości ,powinien zaskakiwać ,być nietypowy a przede wszystkim powinien sprawiać radość. Świąteczne gadżety dla masowego odbiorcy wybierane są wg. innych kryterii, są mniej ukierunkowane i indywidualne. Ich podstawowym celem jest podtrzymanie relacji biznesowych, pamięci ale nie mają tak personalnego charakteru jak gadżety luksusowe. Do kategorii gadżetów masowych możemy zaliczyć, świece aromatyczne w indywidualnych opakowaniach z kokardą z logiem firmy, zestawy do win, czekoladki w opakowaniach indywidualnych z życzeniami firmowymi, kalendarze, notesy, bombki.
Najnowsze trendy na sezon świąteczny 2014, to gadżety multimedialne ,kreatywne, nowości w kategorii, design, lifstyle, technologie: pendrive w biżuteryjnych oprawach, power banki, desinerskie produkty lifstyle, gadżety ekologiczne: radia zasilane słońcem, ładowarki słoneczne, konektory, głośniki bluetooth, słuchawki, stacje dokujące, gadżety sportowe: tenisowe, golfowe, rowerowe oraz karty podarunkowe, które dają naszym klientom całkowitą dowolność w rozplanowaniu budżetu.
Zapytaj eksperta o szczegóły »