Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Najlepszą drogą przekazania gadżetu reklamującego sklep internetowy jest wysłanie go wraz z towarem. Wahania wartości zamówień i wielkości przesyłek w jednym sklepie bywają bardzo duże. Warto więc by gadżet był tani i nieduży. Może to być bardzo prosty nośnik reklamy, ważne by był atrakcyjny i praktyczny.
By klient miał naszą „wizytówkę” zawsze pod ręką warto by gadżet był niejako dedykowany do urządzeń, z których korzysta robiąc zakupy przez Internet. Może to być więc np. sticker lub etui do telefonu (jeśli wielkość nie będzie pasowała naszemu odbiorcy podaruje innej osobie), podkładka pod mysz, zawieszka do telefony lub brelok do kluczy. Świetnie sprawdzą się także różnego rodzaju notesy i notesiki, podstawki na biurko pod telefon, standardowe gadżety typu długopis, ołówek czy kubek, a nawet torba reklamowa (np. papierowa, tekstylna) a pod koniec roku wszelkiego rodzaju kalendarze.
Wartość zależeć będzie od budżetu, ale nawet bardzo tani gadżet spełni swoje zadanie jeśli będzie przemyślany i dopasowany do profilu odbiorcy. Dobrze by forma gadżetu kojarzyła się z ofertą. Oczywiście nie można zapomnieć o umieszczeniu na nich czytelnej nazwy/adresu sklepu ;)