Technologia flash odchodzi do przeszłości jeśli chodzi o zastosowania internetowe. Naszym zdaniem są już tylko pojedyncze wyjątki, w których zastosowanie tej technologii ma jeszcze sens.
Zatem ciężko mówić o zaletach, gdy większość podmiotów od których los tej technologii zależy już jej nie wspiera bądź z niej systematycznie rezygnuje. Technologia flash świetnie sprawdzała się w czasach, gdy nie mieliśmy innych narzędzi służących do tworzenia zaawansowanych i skomplikowanych animacji, banerów, reklam, gier, aplikacji wciągających potencjalnego odbiorcę w jakąś interakcję z naszym produktem / marką. Dziś to wszystko można osiągnąć przy pomocy innych, lepszych i bardziej uniwersalnych technologii.
Dziś nie warto inwestować w tą technologię, bo może się okazać, że bardzo wiele osób do których skierujemy nasz przekaz, po prostu go nie zobaczy. W czasach internetu w komórkach i tabletach, w dobie takich technologii jak html5, css3 i innych flash jest zdecydowanie pieśnią przeszłości.
Jeśli chcesz mieć stronę lub sklep internetowy, który spełnia dzisiejsze wymogi i standardy, jest atrakcyjny dla klienta i prosty w obsłudze - zgłoś się do nas!
Zapytaj eksperta o szczegóły »