Logo firmy: A-kwiaty.pl Anna SłoniowskaA-kwiaty.pl Anna Słoniowska
Zajmujemy się sprzedażą kwiatów oraz ich doręczaniem w Polsce i z...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Sunrise System sp. z o.o. sp. k.Sunrise System sp. z o.o. sp. k...
- pozycjonowanie stron www - linki sponsorowane - audyt strony ...
Logo firmy: Mariusz Guć GemsNetMariusz Guć GemsNet
- strony internetowe - sklepy internetowe - oprogramowanie - p...
Pytanie do ekspertów:

Co to jest Content Marketing?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Odpowiedź firmy: Paweł Mansfeld
Content Marketing jest nowym rodzajem promocji firm w Internecie i mediach społecznościowych polegającym na tworzeniu przydatnych informacji i narzędzi. Przejawem content marketingu może być
- prowadzenie bloga z poradami dla przyszłych a nawet obecnych klientów
- aplikacja mobilna
- prowadzenie forum branżowego na własnej stronie internetowej

Celem content marketingu jest zbudowanie lojalnej społeczności, budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz możliwość dotarcia do nowych klientów.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2017.09.17
Oceń odpowiedź:
6/0
Odpowiedź firmy: Melonet - Paweł Nowacki
Content Marketing to strategia zakładająca tworzenie użytecznych i atrakcyjnych dla potencjalnych klientów treści. To nie jest typowy marketing, w którym mamy konsumenta po jednej stronie, przekaz reklamowy i naszą firmę po drugiej stronie - to działania w oparciu o wspólne zaangażowanie i interakcje.
Treści użyteczne to takie, które są związane z branżą firmy, a które mogą zainteresować potencjalnego klienta na dowolnym etapie decyzyjnym. Przykład: mamy sklep internetowy z armaturą łazienkową, nasze treści zatem będą obfitować w poradniki: "Jaką baterię wybrać do łazienki?", "Jak ułożyć mozaikę?" - to jest content.
Aby ludzie dowiadywali się i trafiali na nasze poradniki, trzeba zadbać o:
- dobrą optymalizację tekstów SEO (aby wyszukiwarki nie miały problemów z rozpoznaniem treści)
- promocją w social media i na forach dyskusyjnych.
Materiały i treści tworzone przez nas nie powinny być nacechowane formą reklamy - tworzone treści mają być eksperckie i poradnikowe.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2016.07.22
Oceń odpowiedź:
2/0