Logo firmy: SamArt Jarosław RozumekSamArt Jarosław Rozumek
- banery reklamowe - druk banerów - reklama na samochodach - r...
Logo firmy: Media Connect Jolanta Szymańska i Michał Korpusik s.c.Media Connect Jolanta Szymańska...
full service PR - PR korporacyjny - PR produktu - szkolenia w ...
Logo firmy: Formedia s.c.Formedia s.c.
- wyroby z plexi - upominki reklamowe - znakowanie laserem - p...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.

Aby sprzedawać hurtowo towary? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać firmę? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz kontaktów w biznesie? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz wspólnika? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz inwestora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać nieruchomość komercyjną? Wejdź na BiznesOferty.pl         Szukasz dystrybutora? Wejdź na BiznesOferty.pl         Chcesz sprzedać maszyny? Wejdź na BiznesOferty.pl        

Logo firmy TRAFERO Anna Bujała

TRAFERO Anna Bujała - produkty/usługi

 (0 opinii) dodaj opinię

Wybrane produkty/usługi firmy TRAFERO Anna Bujała

Poniżej możesz zapoznać się z kilkoma wybranymi produktami/usługami oferowanymi przez firmę TRAFERO Anna Bujała. Aby dotrzeć do szczegółów ofert kliknij w tytuł oferty. Do pełnej listy towarów i usług znajdujących się w ofercie firmy dotrzesz poprzez link "Zobacz pozostałe produkty/usług firmy".

Media relations- budowanie i aktualizacje bazy mediów i dziennikarzy pod kątem grup docelowych, - redagowanie i dystrybucja materiałów prasowych: informacji prasowych, artykułów eksperckich, komentarzy eksperckich, profili, stopek i innych form prezentacji prasowe ... czytaj dalej »
Działania w social media1) analiza wizerunku marki / produktu / usługi w mediach społecznościowych, 2) analiza obecności konkurencji w mediach społecznościowych, 3) opracowanie strategii obecności w mediach społecznościowych, 4) stworzenie nowych kanałów komunikacji (np. ... czytaj dalej »
- przygotowanie koncepcji działań prospołecznych i sponsoringowych związanych z profilem działalności firmy i jej głównymi celami biznesowymi, - analiza możliwości działań CSR wewnątrz firmy (np. działania ekologiczne, wspieranie grup pracowników, w ... czytaj dalej »
PR korporacyjny (budowa wizerunku firmy)- audyt komunikacyjny (analiza aktualnego wizerunku firmy wśród wybranych grup, np. w mediach, wśród pracowników, wśród partnerów biznesowych), - opracowanie strategii budowania i umacniania wizerunku firmy (w tym także wizerunku osób zarządzających ... czytaj dalej »
PR produktowy (brand PR)- audyt i analiza wizerunku marki / produktu / usługi, - analiza wizerunku oferty konkurencji, - opracowanie całościowej strategii komunikacji dla marki lub portfolio produktowego firmy, - budowanie wizerunku marki / produktu / usługi, - komunika ... czytaj dalej »