Logo firmy: Biuro Nieruchomości CAPITAL ESTATE Ł. Mileszko Biuro Nieruchomości CAPITAL EST...
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sprzedaży i wynajmu nieruch...
Logo firmy: Dom Plus II Sp. z o.o.Dom Plus II Sp. z o.o.
Naszym zadaniem jest: - sprawdzenie stanu prawnego nieruchomości...
Dodaj boks reklamowy w tym miejscu
Stwórz boks dla swojej firmy i promuj ją w Odi.pl.
Logo firmy: Centrum Obsługi Nieruchomości Monika SioferCentrum Obsługi Nieruchomości M...
ZAKRES DZIAŁALNOŚCI * zarządzanie nieruchomościami, * certyfi...
Pytanie do ekspertów:

Czy trzeba osobiście przyjść do biura by zgłosić nieruchomość do sprzedaży/wynajmu?

Aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytanie zaloguj się lub zarejestruj w Odi.pl.

Odpowiedzi ekspertów:
Aby zgłosić nieruchomość do sprzedaży bądź wynajmu nie jest konieczna wizyta w biurze aczkolwiek zapraszamy każdego, kto zechce zlecić nam sprzedaż lub wynajem swojej nieruchomości.
Dobrze jest sprawdzić czy biuro ma swoją stałą siedzibę, poznać miejsce, otoczenie i atmosferę pracy biura.
O ile wizyta w siedzibie Pośrednika nie jest konieczna to wizyta na nieruchomości jest ABSOLUTNIE wymagana. Nie można sprzedawać czegoś czego się wcześniej nie widziało. Dlatego zapraszamy do współpracy właścicieli nieruchomości z naszego regionu, z innych części Polski a także z zagranicy.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.01.27
Oceń odpowiedź:
1/0
Zgłoszenie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu nie zawsze wymaga osobistej wizyty w biurze. Wiele biur nieruchomości oraz portali internetowych oferuje możliwość zdalnego zgłoszenia nieruchomości. Zanim zdecydujesz się na sposób zgłoszenia nieruchomości, warto skontaktować się z wybranym biurem nieruchomości lub portalem, aby upewnić się co do wymagań i procedur. Często może to zaoszczędzić czas i przyspieszyć cały proces.
Strony takie jak Otodom, OLX, czy Gratka pozwalają na samodzielne dodanie ogłoszenia o sprzedaży lub wynajmie nieruchomości. Wymaga to rejestracji na stronie, wypełnienia formularza i dodania zdjęć oraz opisu nieruchomości.
Wiele portali posiada również aplikacje mobilne, które umożliwiają łatwe i szybkie dodanie ogłoszenia bez konieczności korzystania z komputera.
Większość biur nieruchomości oferuje możliwość zgłoszenia nieruchomości drogą mailową lub telefoniczną. W takim przypadku agent może poprosić o przesłanie zdjęć, opisu oraz innych istotnych informacji na temat nieruchomości.
Niektóre osoby korzystają z platform społecznościowych, takich jak Facebook, do promowania swojej nieruchomości. Istnieją specjalne grupy oraz marketplace, gdzie można zamieszczać ogłoszenia.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2024.07.16
Oceń odpowiedź:
1/0
Nie ma takowej potrzeby. Nasi Klienci często mieszkają za granicą i wtedy umowę wysyłamy drogą mailową by klient się z nią zapoznał. Jeżeli warunki umowy są uzgodnione, klient ją drukuje, podpisuje i wraz z ksero dokumentów, o które prosimy odsyła listem poleconym na adres biura.

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.01.26
Oceń odpowiedź:
0/0
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Do zgłoszenia oferty sprzedaż/najmu Państwa nieruchomości nie jest potrzebna wizyta w naszym biurze, wystarczy przesłać zgłoszenie po wejściu na naszą stronę internetową i wejść na zakładkę kontakt lub bezpośrednio zgłaszając ofertę na e-mail przy tym należy podać podstawowy opis zgłaszanej nieruchomości np. metraż domu czy mieszkania, ilość pokoi, metraż działki wraz z wymiarami, cenę, dokładną lokalizację, nr Księgi Wieczystej oraz nr działki dane do kontaktu. Po weryfikacji danych umawiamy się z Państwem na wizję lokalną już na Państwa nieruchomości gdzie ustalamy wszystkie szczegóły przyszłej transakcji wraz z naszym wynagrodzeniem oraz robimy serię zdjęć oraz opis nieruchomości potrzebny do zamieszczenia w internecie.
Data: 2015.01.26
Oceń odpowiedź:
0/0
Na tak postawione pytanie odpowiedź może być tylko jedna. Oczywiście, że tak! By móc sprzedać jakąkolwiek nieruchomość lub ją wynająć bez posiadania wiedzy o jej stanie prawnym i technicznym nie ma mowy o ustaleniu właściwej ceny rynkowej i potencjalnego terminu jej sprzedaży lub wynajmu. Najważniejszą jednak sprawą jest to czy trafiliśmy na oszusta czy na prawowitego właściciela. Biura nieruchomości, które przykładają dużo staranności do wykonywanego zawodu nie dopuszczą do takiego błędu. Może on przynieść tragiczne w skutkach konsekwencje zarówno dla biura nieruchomości jak też dla potencjalnych kupujących lub najemców. Biura które od lat działają na rynku, mają licencje i doświadczenie zawodowe dbają zarówno o klienta sprzedającego jak i kupującego dlatego też najpierw przygotują nieruchomość do sprzedaży lub wynajmu, a dopiero wtedy szukają potencjalnego nabywcy lub najemcy. Jest to krótsza i bezpieczniejsza droga dla każdej ze stron.

Bożena

Zapytaj eksperta o szczegóły »
Data: 2015.01.26
Oceń odpowiedź:
0/0
Odpowiedź firmy: Brak firmy.
Nie, nie ma takiej potrzeby.

Wystarczy zgłosić telefonicznie, a zadaniem pośrednika jest pojechać na miejsce, zapoznać się ze stanem faktycznym oraz właściwą dokumentacją, a jeżeli są braki w dokumentach (co jest dość częste i nie ma w tym niczyjej winy) doradzić co trzeba zrobić, jakie dokumenty należy jeszcze skompletować i pomóc to zrobić.

W biurze nie obejrzymy nieruchomości i nie sprawdzimy jej stanu ;) Można to zrobić fizycznie tylko tam, gdzie dana nieruchomość się znajduje.

Przy okazji wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

Pozdrawiam
Sławomir
Data: 2016.01.08
Oceń odpowiedź:
0/0